Word jij onze nieuwe (junior) office assistant? (24 tot 32 uur per week)

Vind je het leuk om meerdere ballen in de lucht te houden en wil je werk doen met betekenis? Lees dan snel verder! Stichting IPSO is de brancheorganisatie voor de IPSO Centra voor leven met en na kanker (81 locaties in Nederland). Deze centra hebben gezamenlijk een landelijke dekking en bieden met voornamelijk vrijwilligers psychosociale ondersteuning aan (ex-)kankerpatiënten, hun naasten en nabestaanden. Belangrijk werk, want 1 op de 3 Nederlanders krijgt in zijn of haar leven kanker. Gelukkig zijn er steeds meer overlevers. De medische zorg is goed geregeld, maar uit recent onderzoek blijkt dat de psychosociale ondersteuning tijdens en na de ziekte nogal te wensen overlaat. De IPSO centra bieden deze informele psychosociale ondersteuning.

Onderdeel van de Stichting is het bureau IPSO dat bestaat uit 14 professionals, die zich inzetten om de IPSO centra te ondersteunen en hun belangen te behartigen. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste nieuwe collega die zijn/haar talent wil inzetten om Stichting IPSO en de IPSO centra secretarieel, organisatorisch en administratief te ondersteunen. We bieden een uitdagende, zelfstandige functie bij onze kleine non-profitorganisatie. Ons werk is maatschappelijk relevant en jij kunt met jouw bijdrage het verschil maken. Op dit moment bestaat de backoffice uit een officemanager/directiesecretaresse en een administratief/financieel medewerker. Jij wordt lid van deze backoffice.

Wat ga je doen?

  • Facilitaire, secretariële, organisatorische en administratieve ondersteuning van de officemanager en medewerkers van bureau IPSO
  • Administratieve en organisatorische ondersteuning projecten (intern en extern)
  • Opvolgen van de acties die voortvloeien uit mail, telefoongesprekken en vergaderingen
  • Ledenadministratie
  • Up to date houden van informatie op de website en de IPSO Academie

 

Wat breng je mee?

Onze ideale kandidaat is service- en mensgericht. Je bent graag de zogenaamde spin in het web en levert input bij te nemen acties. Je bent een echte ondersteuner die zelfstandig maar ook in teamverband kan werken. Je werkt nauwkeurig en bent een administratieve duizendpoot. Je weet op alle niveaus te communiceren en de juiste snaar te raken. Verder zijn de volgende competenties jou op het lijf geschreven: oplossingsgericht, proactief, representatief, stressbestendig, enthousiast, hulpvaardig en collegiaal.

Daarnaast voldoe je aan de volgende criteria:

  • Je beschikt over mbo werk- en denkniveau (en een afgeronde relevante opleiding)
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring
  • Je hebt gedegen kennis van en ervaring met Microsoft 365 en MS Teams en hebt affiniteit met IT-systemen. Het is een pré als je overweg kunt met Mailchimp
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent zelfstandig, nauwkeurig, service gericht en altijd bereid om werkzaamheden op te pakken
  • Je hebt gevoel voor humor en werkt graag in een team
  • Je bent woonachtig in een straal van 30 km van Almere
  • Je bent 24 tot 32 uur beschikbaar, in ieder geval op de woensdag

 

Wat bieden wij

  • Een uitdagende en afwisselende baan voor 24 uur tot 32 p/w bij een kleine
    non-profitorganisatie die volop in ontwikkeling is
  • Je werkdagen zijn op kantoor in Almere
  • Een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor 1 jaar, met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een bij de functie en werkervaring passend marktconform salaris
  • 25 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband)
  • Werken in een hecht en ambitieus team

 

Enthousiast geworden?

Je kunt je bondige motivatie en cv mailen naar info@ipso.nl t.a.v. Helen Sijm (Operationeel manager IPSO). Voor vragen over deze functie kun je terecht bij Annemarie Stavorinus (officemanager), 06 388 235 97.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig het laatste nieuws.